Kompleksowa obsługa księgowa (osoby fizyczne, spółki) m.in. prowadzenie ksiąg rachunkowych, inwentaryzacje, sporządzenie sprawozdań finansowych w tym przepływy kapitałów, cashflow.
- opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy
- opracowanie lub usprawnienie istniejących zasad obiegu i przechowywania dokumentów
- sprawdzenie poprawności dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretacja i księgowanie dokumentów w ewidencjach podatkowych
- wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych/kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
- sporządzanie miesięcznych /kwartalnych deklaracji VAT, VAT-UE
- wystawianie faktur wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- kontrola rozrachunków z kontrahentami, uzgadnianie sald kont
- zamknięcie roku (rachunek zysków i strat, bilans, przepływy kapitałów, cashflow)
Prowadzenie księgi, ewidencji zakupów i sprzedaży, ewidencji środków trwałych, wyposażenia, kart pracowników, kart przebiegu pojazdów, rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji dla US i ZUS.
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych/kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów oraz rejestr sprzedaży umożliwiających obliczenie zobowiązania podatkowego, lub nadwyżki podatku naliczonego nad należnym
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji VAT-7/VAT 7K, VAT-UE na podstawie zapisów w rejestrach
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- wypełnianie indywidualnych kart przychodów pracowników
Prowadzenie ewidencji przychodów, obliczanie kwot ryczałtu, rozliczanie z ZUS, roczne rozliczenie podatku dochodowego.
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych
- wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych zaliczek na zryczałtowany podatek dochodowy
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów oraz rejestr sprzedaży umożliwiające obliczenie zobowiązania podatkowego, lub nadwyżki podatku naliczonego nad należnym
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji VAT-7/VAT 7K, VAT-UE na podstawie zapisów w rejestrach
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- wypełnianie indywidualnych kart przychodów pracowników
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, sporządzanie list płac sporządzanie i rozliczanie umów cywilno- prawnych, generowanie deklaracji i raportów ZUS i US.
- sporządzanie list płac
- sporządzanie list wypłat na podstawie rachunków do umów zleceń i umów o dzieło
- naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy(PIT-11, PIT-4R)
- sporządzanie i wysyłanie miesięcznych deklaracji ZUS oraz sporządzanie raportów miesięcznych dla osób ubezpieczonych (RMUA)
- rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS
- wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników
W ramach usług dodatkowych oferujmy w przystępnej cenie sporządzanie informacji i raportów według indywidualnych potrzeb Klienta. Współpracujemy z Biegłym Rewidentem, Kancelarią Prawną oraz Urzędem Celnym.
- przejście z księgi podatkowej na księgi rachunkowe
- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej GUS
- wykonanie analiz finansowych wg indywidualnych potrzeb
- sporządzanie raportów, zestawień potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych w bieżącej działalności przedsiębiorcy
- reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS
- wykonanie prac związanych z listami płac, podatkami oraz innymi zagadnieniami fiskalnymi w siedzibie/biurze Klienta
- dojazd w celu odebrania dokumentów
- elektroniczny system przepływu danych - E-księgowość
Oferujemy pomoc przy rejestracji działalności gospodarczej, przy wypełnianiu dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS oraz przy wyborze formy opodatkowania.
Nie prowadzisz działalności gospodarczej. Nie musisz martwić się rocznym zeznaniem podatkowym. Odpowiednio wypełnimy i przygotujemy gotowy do złożenia w Urzędzie Skarbowym PIT. Dokumenty będą poprawne i złożone na czas.